

1. Jak otrzymać rabat, ciekawą ofertę, darmową wysyłkę?
Wystarczy skontaktować się (mail, telefon, formularz znajdujący się na stronie produktu "zapytaj o produkt") z naszym działem Obsługi Klienta i zapytać o interesujący nas mebel.
2. Jak dowiedzieć się czy zamówienie jest w realizacji?
Po dokonaniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez nasz sklep otrzymają Państwo wiadomość e-mail o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji".
Można również skorzystać Panelu Klienta na stronie sklepu, gdzie po zalogowaniu również dostępne będą aktualne informacje.
Informacje o statusie zamówienia można uzyskać także, kontaktując się z działem Obsługi Klienta.
3. Gdzie można śledzić drogę przesyłki?
Bezpośrednio na stronach firm kurierskich, m.in https://www.dpd.com.pl oraz http://www.dhl.com.pl
4. Czy wysyłka mebli jest bezpieczna?
Tak, meble są oryginalnie zapakowane przez producentów oraz dodatkowo zabezpieczane przed wysyłką - różnego rodzaju folie, wypełnienia, itp. Meble dużych gabarytów wysyłane są na paletach, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
5. Czy meble objęte są gwarancją?
Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie meble posiadają 2 letnią gwarancję producenta.
6. Co zrobić jeśli otrzymany mebel posiada uszkodzenie?
W przypadku otrzymania mebla, który posiada wadę fabryczną należy przesłać maila wraz ze zdjęciem i krótkim opisem uszkodzenia na adres mailowy sklepu. Po rozpatrzeniu zgłoszenia element zostanie dosłany do Państwa na nasz koszt.
UWAGA! ZAWSZE NALEŻY SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE ! ZWŁASZCZA W PRZYPADKU ELEMENTÓW SZKLANYCH! Za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki nasz sklep odpowiada tylko w przypadku przedstawienia PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO Z KURIEREM PODCZAS DORĘCZENIA, protokoły i reklamacje złożone po odebraniu przesyłki nie zobowiązują nas do odpowiedzialności.
7. Opinie
Opinie w sklepie działają, zgodnie z wymogami unijnej dyrektywy Omnibus (na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, Dz. U. z 2017 r. poz. 2070).
Opinie prezentowane za pomocą widgetu Ceneo Zaufane Opinie mogą wystawić jedynie użytkownicy, którzy wcześniej dokonali zweryfikowanego zakupu w sklepie.
