Promocje
ŁAWA DELIA II CZARNY/CHROM (ZESTAW)
ŁAWA DELIA II CZARNY/CHROM (ZESTAW)
535,00 zł 522,00 zł
szt.
ŁAWA CLEO BIAŁY (ZESTAW)
ŁAWA CLEO BIAŁY (ZESTAW)
289,00 zł 276,00 zł
szt.
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna
339,00 zł 318,00 zł
szt.
Szafka nocna Boston
Szafka nocna Boston
535,00 zł 512,00 zł
szt.
Zestaw Gabo dąb sonoma 1+2
Zestaw Gabo dąb sonoma 1+2
306,00 zł 298,00 zł
szt.
Zestaw Modus dąb sonoma 1+4
Zestaw Modus dąb sonoma 1+4
609,00 zł 592,00 zł
szt.
ŁAWA LARGO DUO DĄB/CZARNY (ZESTAW)
ŁAWA LARGO DUO DĄB/CZARNY (ZESTAW)
439,00 zł 398,00 zł
szt.
ŁAWA TABLO L
ŁAWA TABLO L
263,00 zł 252,00 zł
szt.
Fotel biurowy Q-022 szary materiał
Fotel biurowy Q-022 szary materiał
419,00 zł 398,00 zł
szt.
Fotel obrotowy Q-022 VELVET ANTYCZNY RÓŹ BLUVEL52
Fotel obrotowy Q-022 VELVET ANTYCZNY RÓŹ BLUVEL52
433,00 zł 412,00 zł
szt.
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak otrzymać rabat, ciekawą ofertę, darmową wysyłkę?

Wystarczy skontaktować się (mail, telefon, formularz znajdujący się na stronie produktu "zapytaj o produkt")  z naszym działem Obsługi Klienta i zapytać o interesujący nas mebel.

 

2. Jak dowiedzieć się czy zamówienie jest w realizacji?

Po dokonaniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez nasz sklep otrzymają Państwo wiadomość e-mail o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji".

Można również skorzystać Panelu Klienta na stronie sklepu, gdzie po zalogowaniu również dostępne będą aktualne informacje.

Informacje o statusie zamówienia można uzyskać także, kontaktując się z działem Obsługi Klienta.

 

3. Gdzie można śledzić drogę przesyłki?

Bezpośrednio na stronach firm kurierskich, m.in https://www.dpd.com.pl oraz http://www.dhl.com.pl

 

4. Czy wysyłka mebli jest bezpieczna?

Tak, meble są oryginalnie zapakowane przez producentów oraz dodatkowo zabezpieczane przed wysyłką - różnego rodzaju folie, wypełnienia, itp. Meble dużych gabarytów wysyłane są na paletach, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

 

5. Czy meble objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie meble posiadają 2 letnią gwarancję producenta.

 

6. Co zrobić jeśli otrzymany mebel posiada uszkodzenie?

W przypadku otrzymania mebla, który posiada wadę fabryczną należy przesłać maila wraz ze zdjęciem i krótkim opisem uszkodzenia na adres mailowy sklepu. Po rozpatrzeniu zgłoszenia element zostanie dosłany do Państwa na nasz koszt.

UWAGA! ZAWSZE NALEŻY SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE ! ZWŁASZCZA W PRZYPADKU ELEMENTÓW SZKLANYCH! Za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki nasz sklep odpowiada tylko w przypadku przedstawienia PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO Z KURIEREM PODCZAS DORĘCZENIA, protokoły i reklamacje złożone po odebraniu przesyłki nie zobowiązują nas do odpowiedzialności.

 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka


» przeczytaj wszystkie opinie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl