Promocje
Ława DELIA II czarny/chrom zestaw SIGNAL
Ława DELIA II czarny/chrom zestaw SIGNAL
539,00 zł 507,00 zł
szt.
Biurko B-168 dąb/ciemny brąz SIGNAL
Biurko B-168 dąb/ciemny brąz SIGNAL
299,00 zł 282,00 zł
szt.
Regał TABLO R5 Signal dąb ciemny brąz
Regał TABLO R5 Signal dąb ciemny brąz
439,00 zł 417,00 zł
szt.
Regał TABLO R3 Signal dąb ciemny brąz
Regał TABLO R3 Signal dąb ciemny brąz
299,00 zł 283,00 zł
szt.
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna SIGNAL
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna SIGNAL
465,00 zł 439,00 zł
szt.
Wieszak Leta biały/chrom SIGNAL
Wieszak Leta biały/chrom SIGNAL
169,00 zł 151,00 zł
szt.
Fotel biurowy SIGNAL Q-229 czarny szary tkanina
Fotel biurowy SIGNAL Q-229 czarny szary tkanina
849,00 zł 797,00 zł
szt.
Stół Raul SANDOR dąb sonoma 160(220)x90
Stół Raul SANDOR dąb sonoma 160(220)x90
2 556,00 zł 2 056,00 zł
szt.
Stół GUCCI 140(200)x85 biały lakier Meble SIGNAL
Stół GUCCI 140(200)x85 biały lakier Meble SIGNAL
2 469,00 zł 2 344,00 zł
szt.
Hoker C-617 czarny SIGNAL
Hoker C-617 czarny SIGNAL
415,00 zł 393,00 zł
szt.
Hoker C-617 szary SIGNAL
Hoker C-617 szary SIGNAL
415,00 zł 393,00 zł
szt.
Biurko narożne B-182 dąb/czarny SIGNAL
Biurko narożne B-182 dąb/czarny SIGNAL
515,00 zł 483,00 zł
szt.
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak otrzymać rabat, ciekawą ofertę, darmową wysyłkę?

Wystarczy skontaktować się (mail, telefon, formularz znajdujący się na stronie produktu "zapytaj o produkt")  z naszym działem Obsługi Klienta i zapytać o interesujący nas mebel.

 

2. Jak dowiedzieć się czy zamówienie jest w realizacji?

Po dokonaniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez nasz sklep otrzymają Państwo wiadomość e-mail o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji".

Można również skorzystać Panelu Klienta na stronie sklepu, gdzie po zalogowaniu również dostępne będą aktualne informacje.

Informacje o statusie zamówienia można uzyskać także, kontaktując się z działem Obsługi Klienta.

 

3. Gdzie można śledzić drogę przesyłki?

Bezpośrednio na stronach firm kurierskich, m.in https://www.dpd.com.pl oraz http://www.dhl.com.pl

 

4. Czy wysyłka mebli jest bezpieczna?

Tak, meble są oryginalnie zapakowane przez producentów oraz dodatkowo zabezpieczane przed wysyłką - różnego rodzaju folie, wypełnienia, itp. Meble dużych gabarytów wysyłane są na paletach, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

 

5. Czy meble objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie meble posiadają 2 letnią gwarancję producenta.

 

6. Co zrobić jeśli otrzymany mebel posiada uszkodzenie?

W przypadku otrzymania mebla, który posiada wadę fabryczną należy przesłać maila wraz ze zdjęciem i krótkim opisem uszkodzenia na adres mailowy sklepu. Po rozpatrzeniu zgłoszenia element zostanie dosłany do Państwa na nasz koszt.

UWAGA! ZAWSZE NALEŻY SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE ! ZWŁASZCZA W PRZYPADKU ELEMENTÓW SZKLANYCH! Za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki nasz sklep odpowiada tylko w przypadku przedstawienia PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO Z KURIEREM PODCZAS DORĘCZENIA, protokoły i reklamacje złożone po odebraniu przesyłki nie zobowiązują nas do odpowiedzialności.

7. Opinie 

Opinie w sklepie działają, zgodnie z wymogami unijnej dyrektywy Omnibus (na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, Dz. U. z 2017 r. poz. 2070).

Opinie prezentowane za pomocą widgetu Ceneo Zaufane Opinie mogą wystawić jedynie użytkownicy, którzy wcześniej dokonali zweryfikowanego zakupu w sklepie. 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka


» przeczytaj wszystkie opinie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl