Promocje
Ława  California D ciemny orzech FI 60 SIGNAL
Ława California D ciemny orzech FI 60 SIGNAL
365,00 zł 344,00 zł
szt.
Ława ROYAL D ciemny orzech FI 60 SIGNAL
Ława ROYAL D ciemny orzech FI 60 SIGNAL
365,00 zł 353,00 zł
szt.
Fotel biurowy Signal Q-022 biały ecru
Fotel biurowy Signal Q-022 biały ecru
489,00 zł 429,00 zł
szt.
Fotel biurowy Signal Q-022 szary materiał
Fotel biurowy Signal Q-022 szary materiał
489,00 zł 429,00 zł
szt.
Fotel obrotowy Signal Q-022 VELVET ANTYCZNY RÓŹ BLUVEL52
Fotel obrotowy Signal Q-022 VELVET ANTYCZNY RÓŹ BLUVEL52
515,00 zł 455,00 zł
szt.
Fotel obrotowy Signal Q-022 VELVET CZARNY BLUVEL19
Fotel obrotowy Signal Q-022 VELVET CZARNY BLUVEL19
515,00 zł 455,00 zł
szt.
Fotel biurowy SIGNAL Q-229 czarny szary tkanina
Fotel biurowy SIGNAL Q-229 czarny szary tkanina
879,00 zł 829,00 zł
szt.
Wieszak Zen biały SIGNAL
Wieszak Zen biały SIGNAL
219,00 zł 208,00 zł
szt.
Wieszak Zen czarny SIGNAL
Wieszak Zen czarny SIGNAL
219,00 zł 208,00 zł
szt.
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna
Szafka nocna ET-747 czereśnia antyczna
465,00 zł 444,00 zł
szt.
Regał TABLO R4 Signal dąb ciemny brąz
Regał TABLO R4 Signal dąb ciemny brąz
365,00 zł 347,00 zł
szt.
Regał TABLO R3 Signal dąb ciemny brąz
Regał TABLO R3 Signal dąb ciemny brąz
299,00 zł 281,00 zł
szt.
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak otrzymać rabat, ciekawą ofertę, darmową wysyłkę?

Wystarczy skontaktować się (mail, telefon, formularz znajdujący się na stronie produktu "zapytaj o produkt")  z naszym działem Obsługi Klienta i zapytać o interesujący nas mebel.

 

2. Jak dowiedzieć się czy zamówienie jest w realizacji?

Po dokonaniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez nasz sklep otrzymają Państwo wiadomość e-mail o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji".

Można również skorzystać Panelu Klienta na stronie sklepu, gdzie po zalogowaniu również dostępne będą aktualne informacje.

Informacje o statusie zamówienia można uzyskać także, kontaktując się z działem Obsługi Klienta.

 

3. Gdzie można śledzić drogę przesyłki?

Bezpośrednio na stronach firm kurierskich, m.in https://www.dpd.com.pl oraz http://www.dhl.com.pl

 

4. Czy wysyłka mebli jest bezpieczna?

Tak, meble są oryginalnie zapakowane przez producentów oraz dodatkowo zabezpieczane przed wysyłką - różnego rodzaju folie, wypełnienia, itp. Meble dużych gabarytów wysyłane są na paletach, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

 

5. Czy meble objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie meble posiadają 2 letnią gwarancję producenta.

 

6. Co zrobić jeśli otrzymany mebel posiada uszkodzenie?

W przypadku otrzymania mebla, który posiada wadę fabryczną należy przesłać maila wraz ze zdjęciem i krótkim opisem uszkodzenia na adres mailowy sklepu. Po rozpatrzeniu zgłoszenia element zostanie dosłany do Państwa na nasz koszt.

UWAGA! ZAWSZE NALEŻY SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE ! ZWŁASZCZA W PRZYPADKU ELEMENTÓW SZKLANYCH! Za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki nasz sklep odpowiada tylko w przypadku przedstawienia PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO Z KURIEREM PODCZAS DORĘCZENIA, protokoły i reklamacje złożone po odebraniu przesyłki nie zobowiązują nas do odpowiedzialności.

 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka


» przeczytaj wszystkie opinie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl