Promocje
Stół Montego 120 x 80 biały lakier
Stół Montego 120 x 80 biały lakier
569,00 zł 490,00 zł
szt.
Stół Raul biały 140(180)x85
Stół Raul biały 140(180)x85
2 099,00 zł 1 980,00 zł
szt.
Stół Fano biały lakier 140(200)x90
Stół Fano biały lakier 140(200)x90
2 139,00 zł 2 090,00 zł
szt.
Zestaw Gabo dąb sonoma 1+2
Zestaw Gabo dąb sonoma 1+2
259,00 zł 248,00 zł
szt.
Zestaw Modus dąb sonoma 1+4
Zestaw Modus dąb sonoma 1+4
499,00 zł 478,00 zł
szt.
Fotel biurowy Q-022 czarny
Fotel biurowy Q-022 czarny
309,00 zł 298,00 zł
szt.
Krzesło Kris dąb/biały
Krzesło Kris dąb/biały
235,00 zł 218,00 zł
szt.
Fotel biurowy Q-022 biały ecru
Fotel biurowy Q-022 biały ecru
309,00 zł 298,00 zł
szt.
Krzesło H-090 latte/cappuccino
Krzesło H-090 latte/cappuccino
309,00 zł 289,00 zł
szt.
Fotel biurowy Q-022 różowy
Fotel biurowy Q-022 różowy
309,00 zł 298,00 zł
szt.
Hoker C-617 czarny
Hoker C-617 czarny
299,00 zł 286,00 zł
szt.
Krzesło Kris dąb/czarny
Krzesło Kris dąb/czarny
235,00 zł 218,00 zł
szt.
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak otrzymać rabat, ciekawą ofertę, darmową wysyłkę?

Wystarczy skontaktować się (mail, telefon, formularz znajdujący się na stronie produktu "zapytaj o produkt")  z naszym działem Obsługi Klienta i zapytać o interesujący nas mebel.

 

2. Jak dowiedzieć się czy zamówienie jest w realizacji?

Po dokonaniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez nasz sklep otrzymają Państwo wiadomość e-mail o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji".

Można również skorzystać Panelu Klienta na stronie sklepu, gdzie po zalogowaniu również dostępne będą aktualne informacje.

Informacje o statusie zamówienia można uzyskać także, kontaktując się z działem Obsługi Klienta.

 

3. Gdzie można śledzić drogę przesyłki?

Bezpośrednio na stronach firm kurierskich, m.in https://www.dpd.com.pl oraz http://www.dhl.com.pl

 

4. Czy wysyłka mebli jest bezpieczna?

Tak, meble są oryginalnie zapakowane przez producentów oraz dodatkowo zabezpieczane przed wysyłką - różnego rodzaju folie, wypełnienia, itp. Meble dużych gabarytów wysyłane są na paletach, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

 

5. Czy meble objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie meble posiadają 2 letnią gwarancję producenta.

 

6. Co zrobić jeśli otrzymany mebel posiada uszkodzenie?

W przypadku otrzymania mebla, który posiada wadę fabryczną należy przesłać maila wraz ze zdjęciem i krótkim opisem uszkodzenia na adres mailowy sklepu. Po rozpatrzeniu zgłoszenia element zostanie dosłany do Państwa na nasz koszt.

UWAGA! ZAWSZE NALEŻY SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE ! ZWŁASZCZA W PRZYPADKU ELEMENTÓW SZKLANYCH! Za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki nasz sklep odpowiada tylko w przypadku przedstawienia PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO Z KURIEREM PODCZAS DORĘCZENIA, protokoły i reklamacje złożone po odebraniu przesyłki nie zobowiązują nas do odpowiedzialności.

 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka


» przeczytaj wszystkie opinie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl